HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
˙·٠•●♥Penaku Menari˙·٠•●♥: :: DUBU DUBU NOT BUDU BUDU ::

Monday, December 3, 2012

:: DUBU DUBU NOT BUDU BUDU ::


satu hari ni aku gn nely boring,,weekend la ni...biasa la dak ostel la katakan....kul 2 ptg kami pon kuar g mid valley....plan nk tngok movie..so kami pon g beli tiket....RISE OF THE GUARDIAN tajuk movienye ha....layan cartoon la pulak kan...disebabkan lapaq tahap gaban...so cari lif g LG...

Singgah la menta dekat aunty anne...nak makan nak makan tapi tak qeti nak pilih menu...adoiai...aku dengan slumber..oder la gn muka confident pon oder la ( dot dot dot ) ...cashier tu pon balas balik..apa?? nak apa?? aku pon jawab la apa yang aku nak....cashier tu pon jawab n tunjuk apa benda yg aku oder tu...aduh malu gila siot....aku gn nely pon berdekah dekah gelak kat situ...last skali cashier tu pulak yg xplain dkt aku,,,hehe...turn nely oder lak...kak nak ni( smbil tunjuk-tunjuk ) padahal nely pon tak tau apa bnda namanya tu...hihi....so lpas bayar...apa lg ayat yg kuar dr mulut aku n nely ( malunya malunya smbil gelak seiring dengan ayunan langkah )

ok, abis part tu..nk g mamam lak...cey..tak mau makn dkt food court kunun kunun kat KK pon ada ja mknan gtu..so meronda la cari tmpt makan...tp pizza hut, dominos, KFC n MCD da tolak mentah2...yg tinggal kenny rogers, dubu-dubu n rasa utara...kejap tngok menu sini..kejap tngok menu kenny rogers...disebabkan dkt kenny rogers ramai org so cancel la tmpt tu...rasa utara pon cancel sbb rasa mcm biasa2 ja kot...so masok la dubu dubu....

bila da masuk..time to pilih pilih menu la...aish tak retinya...nak mamam apa ni..adoiai....air pon tak banyak pilihan...da la tak pernah minum...belasah ja la bu...aku yang pilih dulu..ceeceeee...
NELY pulak...weiiiii aku nak makan apew ni...tak tau ni...smbil mata tngok sana sini...last skali men oder jer....




taraaaaaaaaa makanan da smpai...tp mknan nely smpai dulu...ok..yg pnting rasa dulu...dengan muka berkerot seribu....mmm apa ni wei...haha..n then mkanan aku lak smpai....tngok2 da jagung bagai lam mkanan aku..adoi...cer rasa kuah dulu...adoi...cannot go tol la..tok leh nak telan....tanpa menjamah isinya...kitaorg pon sekadar membayar sahaja...hehe...tekak anak melayu asli tol la...adoooii...sekiannnn...daaaaa....hehe...fiuuuuuuuuuu ...

2 comments:

Miss Anna Beauty said...

wat rugi je mu sha...

Unknown said...

meme rugi pon !! haha...tunggu mu belanjo aku lak

u are my numbers

 
Fully Design By Sha Den | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome