HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
˙·٠•●♥Penaku Menari˙·٠•●♥: Apa yang bestnya dengan blog ni???

Friday, January 4, 2013

Apa yang bestnya dengan blog ni???



Assalamua’laikum semua (◠‿◠)


Sopan tak saya ari ni ( sambil tersengeh-sengeh) dengan cuaca yang ceria , saya meluangkan sedikit masa untuk berceloteh walaupun minggu exam…hehe.. okeh, aku ( tukar balik nada ) dok study tetiba da yang bertanya.


Si A : Apa yang bestnya dengan blog eh? Kalau nak buat blog, nak citer tentang apa? Ada ka orang nak baca ? Macam na nak tau orang baca ke tak blog kite tu ? Mana la pandai nak berblog ni, tapi tengok macam best ja… ( dalam loghat KL )


( Haaa…apa lagi tak reti nak jawab ka..kejap kejap... nak betulkan kedudukan di kerusi, meregangkan otot tangan, otot kaki, otot mata jap…sambil mengadap si A, aku pon jawab )


Aku : Pada pendapat aku,best ke tak tu bergantung pada individu tu tersendiri. Mmm... kat blog macam-macam boley citer, nak citer sal kecantikan ka, nak jual produk ka ( boley la ko jadikan medan utk jualan hehe ), nak tambah pendapatan tanpa menjual produk pon boley( join la nuffnang ) tambah-tambah dekat sidebar tu..nak citer bab-bab agama ka, nak motivate ke..apa-apa ja lah..hehe..kalo ko rajen, ko kaji la tentang blog…blog yang macam na boleh buat orang nak baca..Insya Allah ada orang baca, ( sambil jawab dengan confident ), ok, macam ni( sambil tunjuk cara-cara nak tengok berapa orang yang baca blog aku ), bukak dekat post …haa, kan kita boley tau tu berapa ramai..hehe…alhamdulilah walaupun blog aku cam gini,walaupun bukan artis… tapi pernah mencecah lebih 500 pembaca..ko buat jer lau nak, ramai ler tu yang baca…aku tak pandai nak berblog..tapi aku ber-blog, ikut cara aku ja..okey itu ja aku nak gtau..sekian~~~


Cer ko tengok blog ni hehe ::





"Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari, hanya apabila ia telah hilang barulah manusia benar-benar terasa."




tamat

No comments:

u are my numbers

 
Fully Design By Sha Den | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome