HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
˙·٠•●♥Penaku Menari˙·٠•●♥: # KEJUJURAN #

Saturday, January 14, 2012

# KEJUJURAN #

hmmmm...susah sangat ke seseorang tu nak jujur???? waaaaa sedey lak sambil taip new post sambil layan lagu aizat ( Perpisahan Ini )....hati jadi tak keruan teruih....kua kua...okeh ! berbalik pada kejujuran.....apa yang korang rasa bila seseorang tu tak jujur pada anda???????? jawab jawab...jangan tak jawab..........teeeeeeeeeeettt....hehe..




kan bez kalau suma orang jujur.....juz be HONEST !!..susah sangat ka??? kalau tak jujur, buruk padahnya.....adakah aku betul ??? bila lain yang dibagitau...lain pulak kebenarannya........kadang-kadang kejujuran tu boleh menyebabkan hati orang lain tersinggung atau rasa something yang kurang '' enak '' tapi sekurang-kurangnya rasa sebegitu hanya sementara...betol tak ??




sebaik-baiknya adalah '' JUJUR '' ...KENAPA perlu rasa takot apabila hendak mengatakan sesuatu yang JUJUR ??? kalau lah aku jumpa 10 orang tak jujur..boleh stress giler kot.......tapi aku berharap aku mendapat suami yang jujur.....jujur bagi aku adalah sesuatu yang PENTING......cehhhhhh...jiwang tak?? ngeh ngeh...
^ ___________ ^



okla...sampai d cni dulu.......daaaaaaaaaaaaa ... =)


No comments:

u are my numbers

 
Fully Design By Sha Den | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome