HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
˙·٠•●♥Penaku Menari˙·٠•●♥: # Penghujungnya belum lagi TIBA #

Monday, January 2, 2012

# Penghujungnya belum lagi TIBA #

Setiap manusia yang bergelar khalifah di muka bumi ini tidak terlepas daripada perasaan marah, benci, sayang, cinta, was-was, antara percaya dan tidak percaya, malu dan sebagainya....... bagaimana pulak dengan aku??? aku jugak manusia biasa yang hidup secara normal....apa yang aku mampu lakukan untuk tidak berfikir secara '' x rasional '' adalah hanya berfikir dengan positif !! yaaa..POSITIF !!!!.......


Perasaan aku bercampur baur sekarang...Ya Allah...rindunya aku pada seseorang.......dipisahkan antara negara........tidak ada sebarang perantaraan untuk kami berhubung.........perasaan pilu menghantui diriku tika ni......( emo emo ) hehe....AKU SEDAR SETIAP MANUSIA AKAN DIUJI MENGIKUT KEMAMPUAN DIRI MASING-MASING......tetiba rasa nak citer ttg jodoh lak....ceewwwaaaah....





~ JODOH ~

Tak da siapa pon tau jodoh dirinya dengan siapa...
adakah aku sperti watak di dalam gambar tersebut?????
terbayangkan wajah seseorang??
ya ataupun tidak??
jeng jeng jeng....hehe





~ jejaka idaman ? ~

Adakah aku mengimpikan jejaka seperti gambar di atas???
encem jugak eh kartun nie.....tak percya??? cuba tngok btol-btol....encem kan?
*_______________________*





~ Suami ~

Bahagianya...alangkah mudah jika pasangan suami isteri hidup seperti yang digambarkan seperti dalam gambar tersebut....
aku juga berharap dapat menikmati kehidupan seperti yang digambarkan
bahagia menjalani kehidupan






~ Keluarga Bahagia ~

Ini yang diharapkan oleh setiap manusia....
keluarga bahagia...hidup bahagia.....




Aku berharap aku dapat hidup seperti yang digambarkan......Sesungguhnya Allah maha mengetahui apa yang tersirat di hati oleh setiap hambaNya.....Kita sebagai hamba ....apa yang perlu kita lakukan????? huhu.....apa lg...klw bukan berusaha dan berdoa...btol tak??? ke aku yg salah..hehe...maaf yer klw ada yg salah mngikut kefahamanku ini...hehe.........

No comments:

u are my numbers

 
Fully Design By Sha Den | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome