HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
˙·٠•●♥Penaku Menari˙·٠•●♥: Hari Sukan BERSAMA pelajar-pelajarku (◑O◐)

Sunday, June 16, 2013

Hari Sukan BERSAMA pelajar-pelajarku (◑O◐)

Assalamualaikum w.b.t

Minggu exam orang tengah study, aku pulak sibuk dengan berblog! ishhh...apa nak jadi la 

dengan sha niiii...tak insaf insaf ....dapat result baru nak insaf...baru la..nak meyesal tahap

 menggunung macam gunung everest..hoho 


Hari ni jer...banyak masa aku mengadap blog ...tapi header blog tak jugak siap-siap...ceeyy 

buku depan mata, lappy pon depan mata so...

pilihan di hati sendiri wakaka


Waahh dah lari dari tajuk asal yer nampaknya,tetiba rindu lak dekat students aku dulu kala..semangat maen hari sukan tu yang lebih dari semangat mengajar...aishh apa ni...
gambar-gambar ni tahun 2011 tau huhu..

taraaaa ni budak-budak sek aku..

me and kak long
cik ah ( semangat satu malaysia )

kak lang#me#kak long 

kiah#paah#me#kak ayu


rindu kenangan nie#p sekolah balik sekolah tu ja keja aku time dulu#melantak and then tak dak kelas tido memanjang#






No comments:

u are my numbers

 
Fully Design By Sha Den | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome