HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
˙·٠•●♥Penaku Menari˙·٠•●♥: Tak selalunya hidup kita sentiasa hepy =(

Friday, June 7, 2013

Tak selalunya hidup kita sentiasa hepy =(

Assalamualaikum semua =(

hari ni...tengah sama-sama study untuk final exam...tetiba terdengar bunyi col...okey...col tu untuk rumate, aku yang mendengar tetiba terasa laen...kenapa?mengapa? 

Dua minit kemudian....

aku : kenapa mun?ayah tak sedarkan diri lagi ke?

mun: tak...ayah orang da tak der..

aku : terkejut ( innalilahiwainnailaihirojiun )

lin dah bangun dari kerusi studynya sambil meluru ke sebelah mun...

lin : mun sabar laa..mun balik la...

mun : diorang dah nak kebumikan ayah dah..dah tak sempat...

aku hanya mampu melihat dan bertanya serba sedikit...tidak betah aku untuk melihat keadaan mun sebegitu, tatkala itu jugak...ruangan mataku terus terbayang wajah wajah orang yang aku sayang di kampung..aku tak sekuat mun kalo diri aku berada di tempat mun..di saat nak exam, tetiba dapat kejutan begitu...sesungguhnya  Allah yang mematikan seseorang...itu dah tercatat dalam Al-Quran...Allah yang menghidupkan dan mematikan...Ya Allah kau permudahkanlah urusan kami...hanya pada kau kami meminta pertolongan.

No comments:

u are my numbers

 
Fully Design By Sha Den | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome